Friday 5 June 2009

Scarface

Another silly injury from rugby training, playing grab and hold I collided with one of my team mates and her eyebrow was gashed open: A bit of deja vu, a similar thing happened in London a few years ago, except I was intact then, not as lucky last night as I stood up and said "don't worry I have a hard head" to coach who replied "yeah, but you're still bleeding though"
Off to the A&E we went and after waiting for a few hours as they had forgotten me (how they could miss the very upset girl with blood on her face I do not know) and then at 11 pm I got my five beautiful stitches. Not impressed. Hate needles and stitches. The doctor thought I was a big baby and threatened me to stitch up my mouth. Fair enough...

8 comments:

Harry said...

Por you baby....

[sarah lucy carin] said...

stackars nutte lillasyster. nu har du en ursäkt att liga i sängen och käka godis hela lördagen lång. (och jag också som har jobbat tio timmar natt och ska jobba natten som kommer. slapp lördag är bara förnamnet.)

puss på er!

emma-louise emery said...

harry : ja jag det var ungefär så jag betedde mig på sjukan.....

sis : pah! Jag jobbar hela helgen!

Måns said...

Nu liknar du snart en rugbyspelare!

emma-louise emery said...

ja jag jobbar på det!

Mamsen said...

Om jag får säga min mening: JAG gillar INTE den sporten. Hoppas allt är bra med dig och Du take it easy!
KRAMISAR

PS Skydda Dig nu för solen, det blir inte grannt med ett lila märke i huvudet :-)

emma-louise emery said...

mammalilla jag skyddar mig med plåster och tejpar ihop det snyggt sen till matchen på lördag.

och du, det hade kunnat hända i vilken sport som helst.
Men nu har jag lärt mig en läxa. Alltid klunghjälm på. Även på träning, speciellt om Kristin är i närheten:)

emma-louise emery said...

förresten vilken sol?