Sunday 10 June 2007

Open Farm Day




















Today lovely Wood Farm was opened to the public as a part of a nationwide initiative to give people a better understanding of what goes on on a farm. About 60 people turned up for the guided walks which were both cut short due to lots of questions being asked. It's great to know that people are showing interest, especially in a country where some people don't realize that beer is made from something that grows in a field and ignore where their meat comes from.

3 comments:

Mamsen said...

Ni ser ut att haft en riktigt trevlig söndag. Härliga bilder med sparris och jordgubbar mums. Vädret verkar dock inte ha varit som här 30 grader och inte ett moln på himmelen. Och likaså är det idag. Det gäller att stänga in sig och dra ner persiennerna, just nu står min termometer på 38.9. Ha det bra. Kram på Er. Mamma

[sarah lucy carin] said...

jag tror stenhårt på att fler och fler tröttnar på att inte veta vad man äter, hur det har odlats och transporteras.

jag är jättesugen på att bo på landet med dig och h och mina två. jag skulle vilja ha ett gigantisktflädersnår och göra flädersaft i alla möjliga varianter och kanske ättiksgurka att sälja.

pusspuss

Anonymous said...

Good post.