Friday 7 November 2008

fun fun fun

went to the thermal baths outside matamata the other day and just wanted to show you some fun snaps from our new camera. it was a bit rainy but the sun came out occasionally and made it hot hot hot. especially in the 39 degree pool...








we're in whangamata at the moment. went snorkeling for mussels and caught our first fish (a kawai, I thinks that's how it's spelled...) so going back to the lil batch we've borrowed of H's very kind uncle.
mamma: jag fick smset. tack:)

3 comments:

[sarah lucy carin] said...

kommer det maneter ur näsan på dig männsika?

nä, du. jag är grymt avis. här är gråmulet och duggregn. nu ska jag pigga upp mig med en varmvarmdusch och låtsas att jag blåser maneter ur näsan jag med.

puss!

Mamsen said...

Nja, jag skall nog sluta kolla den här bloggen!!!!

OM det nu kan kännas skönt för er att höra så har vi haft en urusel dag vädermässigt! Duggregn och snålblåst på min "lilla" morgonpromenad Klågerup-Staffanstorp.

Väl uppe i Landskrona kalla golv och drag men varma hjärtan!!

Kramizar från Mamma

Anonymous said...

Åh vad avundsjuk jag blir när jag ser dina bilder.... Här stormat det värre och regnet öser ner, fast det är rätt mysigt med en mysig pläd och massa stearin ljus.
Ha det så bra, kram Annette