Sunday 27 April 2008

birthday weekend

here's the birthday girl
fodelsedags grisen, trarta pa sangen





some of my presents on the left and the necklace mum sent on the right
vanster: presenter. hoger: halsbandet fran mamma
today, studying in the garden with mah chickies
ligger i graset och pluggar i tradgarden med mina hons.

I've had a lovely b-day weekend. Yesterday we went down to the athletics track and H (my new personal trainer) put me through my paces and speed tested me on 30 m 60m and 100m.
Today's been fab, it's amazing how long the day feels when you're just moseying around the house.
efter som Hampus kollar bloggen nu tanker jag borja skriva lite pa svenska oxa (i alla fall det som ar lasvart)
Har haft en fin fin fodelsedags helg. Vi var ute och at pa min favvo grek restaurang i fredags, idag har vi mest vatt hemma och tatt det lungt efter igar nar vi va pa gymet och jag sprang 30m 60m och 100m och H (min nya personliga tranare) tog tiden :)
men hamous du far skynda dig och lara dig engelska for det var jobbigt att skirva pa tva sprak! :)

3 comments:

Anonymous said...

Hej du, fina presenter du fick, nu när vi flyttar så ska du få din av oss oxå, den ligger ju som sagt nerpackad i en av 100 flyttkartonger....
Hampus blir glad i morgon när jag visar din blogg och att du skrivit till honom på svenska :)
Har du fått svar på hur det gick på högskoleprovet?
Kram från oss

Mamsen said...

Det syns att du haft en härlig födelsedag! Du kan justera bandet på hlasbandet, så du inte behöver ha "hjärtat i halsgropen":-) Puss och Kram från Mamma

[sarah lucy carin] said...

vilken söt födelsedagsgris! blendern ser riktigt fräsig ut, hoppas den kommer till mycket nytta.

kolla på granit.com efter resten av din födelsedagspresent. muddbyxorna i ekobomull är riktigt sköna...

PUSS!