Tuesday 12 February 2008

Budapest baby- travel journal

After a fantastic week in Sweden we've no arrived in Budapest. When we arrived at the hostel we'd booked we were offered a flat to ourselves for the same price as a double room. The flat is near heroes square and is absolutely stunning a part from amateur like DIY... Last night after we'd made ourselves at home we went for a walk in the area and then down to otragon (the main eating district) for some stunning pizza.

We've spent today waking (lots!) across the river to Buda, up to the castle on the hill to enjoy the view and, after a hairy Gulach, back down again.

watch this space for updates and pictures will be added when we get home

We're having a nice, very relaxed time!

Tack till alla dar hemma for en underbar vecka, det var verkligen jatte mysigt! Halsa mormor att jag hoppas hon kryar pa sig, jag tanker pa henne. Halsa Lo att jag tanker pa henne aven idag och att hennes telefon samtal varmde mitt hjarta igar (hon ringde for att saga "I love you" och "jag saknar dig jatte mycket moster, emma".

Ma&Pa jag har slut med pengar pa mobilen men jag ska se om jag kan ladda over internet. Tusen kramar till er.

Jag hor av mig pa lordag nar jag kommer hem eller pa sondag innan rugbyn (jag har match)


2 comments:

[sarah lucy carin] said...

hoppas verkligen att ni kan få några riktigt lugna sköna dagar.

kramar i massor till er båda!

Mamsen said...

Ha en härlig Alla Hjärtans dag. Kram Mamma